Goes Youtube

Så var det då dags att hamna på youtube.... Jag har medverkat i radioprogrammet "Vid dagens början" 2006-2014 och nu lades programmet ned i början av sommaren. Tyvärr kommer pod-arkivet också att försvinna från P1s hemsida så småningom. Därför tyckte jag att det kunde vara en bra idé att lägga ut några av programmen på youtube.
Först var ett program om erfarenheterna från ett Bearing Witness-retreat i Auschwitz-Birkenau som jag var med på i november 2013.

Det andra programmet jag hunnit lägga ut handlar om erfarenheter från det mindfulnessprogram jag var med och höll på en anstalt i Göteborg. 
I höst kommer det också att komma ut en antologi om mindfulness i Sverige - där medverkar jag kring detta att hålla mindfulnessinterventioner i fängelsemiljö i Sverige idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mellanrum

Återhämtning

Psykisk ohälsa och praktik - del 1